تولد25سالگی جونگمین


대한민국

کــرهــ یــ جــنــوبــیــ بــا دابــلــ اســ

لیلا جونم مرسی..

جونگمین خیلی خوشش اومد...چرا اینقدر زحمت کشیدی آخه

ازطرف سیسی عزیزم[لیلا جوووووونم]

فقط همین؟؟؟؟؟


نظرات شما عزیزان:

لیلا
ساعت17:38---17 فروردين 1391
سلام عزییییزم بالاخره اومدم.تفلدتون خیییلی باحال بود!اینم کادوی من:

http://dalahoo87.persiangig.com/image/sm1/kadot%201.jpg
پاسخ:سلام سیسی جون.....برای شوملم تفلد نگیرم برای کی بگیرم...ایول. بازم توکه به جونگی کادو دادی.. حالا چرا زحمت کشیدی....مرسی خیلی قشنگ بود!!


sania
ساعت23:48---16 فروردين 1391

به به...غزل خانوم..کم پیدایی خبری نیست ازت
از دستت خیلی ناراحتم اما بخاطر جونگ مین که واسش تولد گرفتی باهات قهر نمیکنم....
تولدش مبارک ایشالا 501 ساله شه.بووووس واسه جونگ مین و غزل جونی

مرسی سیسی..منم باهات قهرم ولی تو تولد جونگمین به رویه خودم نیاوردم



بهار 
ساعت22:40---16 فروردين 1391

تولدش خیلی خیلی مباااااااااااارک باشه...

مرسی گلللللللللللللللللللم



رضا کاظمی
ساعت22:30---16 فروردين 1391
من فکر میکردم فقط منم که عاشق زندگی تو کره هستم...
دابل اســــــــــیااااااااااااااااا
راستی تولّدش مبارک...
من تو FB بهش تبریک گفتم..

به شما هم تبریک میگم...

به خودمم تبریک میگم...

کی دیگه مونده!!!؟؟؟ : X: X: X


رضا کاظمی 
ساعت22:29---16 فروردين 1391

من فکر میکردم فقط منم که عاشق زندگی تو کره هستم...
دابل اســــــــــیااااااااااااااااا ا
راستی تولّدش مبارک...
من تو FB بهش تبریک گفتم..
به شما هم تبریک میگم...
به خودمم تبریک میگم...
کی دیگه مونده!!!؟؟؟ : X: X: X

مرسی که تبریک گفتی...په نه په فقط خودت عاشق کره هستی!!



مهسا
ساعت21:56---16 فروردين 1391

سلام هورااااااااا دست دست حالا رقص دابل اسيتولدتولدتولدت مبارك

آهااااااااااااااااااا............حالا بیا وسط..

مرسی گلم



فرنوش 
ساعت17:57---16 فروردين 1391

تولدش مبارک عسیسم

مرسی عشیشم



Eva 
ساعت17:57---16 فروردين 1391

هورا تولدش مبارک امیدوارم یه روز تو و جونگ مین رو تو کره با هم ببینم

میسی عشیشم.....بهترین آرزوی دنیارو برام کردی...عاشقتم سیسی



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

تاريخ چهار شنبه 16 فروردين 1391برچسب:,سـاعت 15:44 نويسنده غــزلــ| |
i413141_11.gif (242×58)
Design:●▪.کدهای دُختَر پآریسی ●▪.